Doporucte pajecku

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pátek Květen 6 18:52:10 CEST 2005

Nejvetsi problem mam s tim, ze se mi ten cin na plosnaku obcas dostane na
sousedni plosku, ktera je oddelena treba milimetrovou mezerou a ja uz nejsem
schopny ten cin z te plosky dostat. Zacnu to tam ruzne roztirat abych aspon
ty dve plosky od sebe radne oddelil a pak je to cele upatlane.
Mam i nejakou odsavacku, jakasi trubicka s perem co se natahne a kdyz se
zmackne cudlik, tak zase vystreli, zatim jsem nepochopil jak se to pouziva
:-)

PS: uz vidim jak se vsichni chlamete :-)