Pajeni hliniku...(BYLO: Proklety alternator do Felicie)

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pátek Květen 6 18:36:52 CEST 2005

Jen se zeptam, pri rekonstrukci bytu v bytovce jsem protahoval nove
draty ( CU) vsude "husi krky" a v nich byla "hlina"
Jen ke svetlum jsou hlinikove ksandy. Ty byly bohuzel v omitce. Takze
doslo na spojeni hliniku a medi. Udelal jsem skrut, ktery jsem zaletoval
pomoci
pajeci vody na hlinik...
Jaka muze byt zivotnost takoveho spoje??
Mam cekat problemy??