OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Květen 6 18:22:16 CEST 2005

ja to tady nechci nejak rozpoutavat emoce :-)

me jen prekvapilo, ze vsichni se shoduji na zajimavem ukazu a to ze se mu ta
voda neohriva - coz samo o sobe svedci o tom, ze je neco spatne - pokud to
srovnam s klasickou elektrolyzou.

Co se tyka meraku - no naprosto transparentni pokus musi byt pokud vezmu
elektromer - necham to bezet dokud to nesezere 1kWh a zjistim kolik to
rozlozilo vody. Na to neni podle meho treba zadny drahy mereni.

RadekCX