Domaci automatizace

aze azehw@volny.cz
Pátek Květen 6 18:20:44 CEST 2005

Hm, ucelnejsi je za 15 let vymenit ty lustry :-)))
AZE

----- Original Message -----
From: <turby@chips.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 06, 2005 6:13 PM
Subject: Re: Domaci automatizace

Zdravim,

 presne tak, jsou to systemy na trosicku jine budovy :o)

 kdyz to chcete mit tak univerzalni tak si stahnete veskere draty v
 kazdem pokoji do X rozvadecu, natahejte mezi rozvadece optiku a dejte
 do nich male PC desky s I/O deskama. za 15 let to vymenite klidne
 cele krome lustru a vypinace az budete instalovat WindowsXZ2020 :o)

--
 turby@chips.cz