Akusticka izolace TecSound

Pavel Krafcik pavel.krafcik@gmail.com
Pátek Květen 6 18:20:23 CEST 2005

Dobré odpoledne,

tuto izolaci jsem si u Mironetu koupil a použil v maxi toweru svého
serveru, který běží v komoře. Stav a následky operace:

+ je to opravdu tiché. Běží tam tři HD a jen trošičku to vrní.

- funguje to i jako tepelná izolace. Následek byl, že se PC při
provozu víc zahřívá a přídavné ventilátory se rozbíhají na vyšší
rychlost a šumí
- není slyšet vnitřní mechanické poruchy. Kdyby mě něco nespadlo pod
počítač a nepřilepil jsem ucho ke kříni, nevšiml bych si umírajícího
ventilátoru procesoru
- je to těžké jako kráva

U WS jsem se rozhodl jít jiným směrem a chtěl jsem vodníka. Ale
nakonec jsem použil pasiv s heat pipes na procesor a grafiku. PC
slouží jako muldimediální PC v pokoji a je krásně tiché.

Na procesor P4, 2.44 GHz jsem dal
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=28565

a na grafiku http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=28487

Zdroje jsem měl tiché, takže s těmi jsem nic nedělal.

Pavel Krafcik