Domaci automatizace

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Pátek Květen 6 17:46:36 CEST 2005

> Vymenit manzelku... :-)))
No schvalne to doma navrhnu :)))

> Mne pripada logicke zacinat tam, kde to ma primarni smysl a kde se to
> opravdu vyrazne projevi ve spotrebe -> treba topeni. Ty svetla, to je
> podle
> mne akorat snobarna

Snobarna - mozna mate pravdu. Ale je to tak, ze me k tomu navedl kamarad,
ktery uz svetla doma ridi (v kazdym tlacitku delicku 2 a rozvadeci tlacitko
na vypnuti vsech) a je to spolecny projekt, takze to musi umet i svetla. A
domnivam se, ze
+ navrhnout sit tak, ze nebude umet svetla, je blbost. Podobne rychlou
reakci muzete potrebovat nekde jinde.
+ svetla muj univerzalni dementni "port", tak tomu rikam, zvlada levou
zadni.
+ neni to o tom mit/nemit ovladana svetla, ale mit system, ktery zvladne i
svetla

MK2