Domaci automatizace

aze azehw@volny.cz
Pátek Květen 6 17:35:09 CEST 2005

Hi, neprodam, ani bez zaruky! Aby se mi uvarily kolektory na strese?
Ale vazne, je to OBYCEJNA UPS NoName s udavanym vykonem 250VA, na vystupu
obdelniky, 12V aku. Takovych najdete v ruznych bazarech mraky. Vnejsi
baterie bude nutna.
Pri koupi nove UPS prece mate vzdy zaruku, ne???
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 06, 2005 3:43 PM
Subject: Re: Domaci automatizace

aze wrote:
> Prave ukazuji prstem na jednu, ktera to umi, ale neni to na ni napisane
> :-)
> Zalohuje mi obehove cerpadlo pro slunecni kolektory, ale ma "vnejsi"
> baterii
> 12V/44Ah. Nenapada mne zadny rozumny duvod, proc by to nemohlo fungovat.

Pozrite, ja tomu vobec nerozumiem a veci ktorym nerozumiem neviem preco
by som mal riesit.

Inaksie povedane, ak mi tu UPSku predate ZO ZARUKOU tak ju od Vas beriem
(a v podstate ma nezaujima ze som si ju mohol v krame kupit sam).

wek

PS. Ze som taky tupy, naozaj nemoze vadit ze komp je skor kapacitna
zataz a motor nie? Ani motoru nemoze vadit ze z UPS ani nahodou nelezie
sinus?