Domaci automatizace

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Květen 6 17:10:00 CEST 2005

No tak podobny skopiciny mne sice taky napadly, ale prave pri predstave, ze
se to pak podela, a ja budu sviti svickou, mne vzdycky prejdou. Neni nad
poctivy vypinac. A navic zase tak liny nejsem, klidne tim vypinacem cvaknu
dvakrat a  i ty dva kroky k nemu dojdu. A zaluzie na elektriku, to uz mi
prijde fakt snobarna. A za ten klidny spanek to stoji, ne? :-)))

Jo a pokud ten zlodej, co mne prijde vykrast, neni uplny blb, tak ho nejake
blikani svetylek asi taky neodradi, myslim, ze si to proklepne ponekud
podrobneji.

Dusan Dolezal