Domaci automatizace

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Květen 6 16:25:59 CEST 2005

Myslim ze motate vic odpovedi dohromady, to s tim Palmem jsem to psal ja a
ne pan Krestan (a ja to jeste hotove nemam, da se rict, ze jsem jeste ani
nezacal). Jinak si myslim, ze to co pisete je uplny nesmysl, zrovna Palmu je
mraky, jsou softwarove vicemene kompatibilni, takze v tomto smeru je to
naopak vyhoda, vezmu v podstate jakykoliv Palm (a za tech 5 let si za tu
tisicovku kopim barevny, hec... :-)), nahraju do nej software, a jede se
dal. Mozna ze za tech 5 let sezenu spis ten Palm, nez nejaky MCU, ktery bych
tam ted vrazil.

A jestli si myslite, ze to budu mit udelane tak, ze kdyz ta centralni
jednotka klekne, tak budu trpet zimo, tak jste vedle jak ta jedle. Uz jsem
to psal, podle mne je rozumne udelat to tak, ze ty jednotlive ridici
jednotky budou celkem autonomni a pujdou ovladat i lokalne. A pokud by
nahodou klekly i ty, tak mi spis nez zima bude horko, ponevadz se otevrou
ventily naplno... :-)

A s tim svetlem uz jste uplne out, nadale hodlam pouzivat stare, poctive, a
osvedcene vypinace, ovladat svetla nejakou centralni jednotkou je podle mne
pekna kravina.

A spi se mi fakt dobre... :-))

Dusan Dolezal