Domaci automatizace

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Květen 6 14:37:38 CEST 2005

Zdravim,

   tak jsem to nemyslel :o) Nas soucasny kotel na pevna paliva kdyz
   vypadne elektrina stale hori jako by se nechumelilo az na to, ze
   prestanou fungovat cerpadla. No a pak se voda v kotli zacne ohrivat
   vice a vice az spusti pojistny ventil a v kotelne jsou parni lazne
   a v kotli zadna voda. Sousedovi se takhle dokonce roztekli veskere
   plastove dily na kotli :o)

   No ja vim, jedna upska by to vyresila :o)

--
 turby@chips.cz