Domaci automatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Květen 6 14:38:08 CEST 2005

Ano, ten moj kotol ked vypadne GPS a on usudi ze je v strednej Afrike,
asi tiez nepokuri. Alebo sa chladnicka Electrolux hodi do defaultu a
objedna mi sobie mlieko z miestneho supermarketu v Stockholme...

Cloveka to dost stve a najma to, ze mi sice predajca, vnucoval ovladanie
s IR dialkovym a DCF prijimacom, ale na otazku ci k tomu dodavaju nejaku
UPSku zostal v soku...

Ale to je uz dnesny svet taky ze cloveku skor vnucuju to, co sa da lahko
vyrobit a je to leskle a cacane, nez uzitocne a trvanlive veci (Jirka,
idete!).

wek