VGA tester

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Květen 6 13:09:13 CEST 2005

> Tak nejak jsem si predstavoval jeden enkoder s klikem, kde by se klikem
> volilo co nastavuju.

To by sa nedalo rozumne ovladat.
U testera nema zmysel setrit na suciastkach ci rozmere.

> Zaroven jsem pocital s kontinualnim (sorry) preladenim jak horizontalu
> a vertikalu, tak i sirky synchronizacnich pulzu, pripadne jak Jirka doplnil
> i s jejich posuvem.

Hej, ale to uz nie je diplomovka; navyse si nemyslim, ze
(quasi)kontinualnym ladenim odhalis na monitore viac problemov nez tym
co vyrobis beznym timerom v beznom procesore.

Ale na druhej strane sa do monitorov rozumiem ako hus do piva takze ma
pokojne sfuknite.

wek