Akusticka izolace TecSound

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Květen 6 12:22:51 CEST 2005

mam tady ten zaklad, tedy jen nalepovaci vrstvu, bez textilii, folii atd.
zasadne muzu rict, je to "tezky", proste to neco vazi a tak i ty vybrace by
to melo tlumit. z jedny strany je ta lepici vrstva a z druhe je to pomhmat
neco mezi gumou a modelinou. zustavaj na tom otisky prstu, ale ruce se od
toho nezasvinej. ma to okrovou barvu. jde to dobre tvarovat, strihat
nuzkama, ale nejde to natahovat, utrhne se to.
preprava balikem by tomu nemela nic udelat, netvari se to nejak haklive.
tomik.

-----Original Message-----
From: Serych@panska.cz [mailto:Serych@panska.cz]
Sent: Friday, May 06, 2005 12:07 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Akusticka izolace TecSound

> tak nic okolo sice jedu ale dle telef. rozhovoru maji tovarnu nekde
> jinde takze dnes v Ceske Lipe neuspeju :-(
>
> ale maji i neco kde je nejaka tkana ci netkana textilie navic
> stoji to
> 377 bez dph a asi to bude lepsi
> technikovi jsem se zatim nedovolal
>
> David

Aha, zajimava informace. Ja mel za to, ze ochranna tkanina je u vsech. A ted
to vypada, ze se nektere dodavaji i bez ni. Pak je tedy otazka, zda z toho
bez tkaniny neco pada (chlupy, prach), protoze mit napriklad zadreny vetrak
na procesoru diky chlupum z izolace by nebylo to prave orechove.

Jakub Serych