RE: Napájecí adaptéry

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Pátek Květen 6 11:49:13 CEST 2005

Dovolím si polemiku - kondenzátor na 50 / 100 Hz vám vyjde nepoměrně větší a tedy méně spolehlivější. U 100 kHz spínaného zdroje za rekuperační tlumivkou nejsou už z principu žádné obdélníky. Mám tady 12V spínaný zdroj k tiskárně HP a jede mi už cca 3 roky bez odstávky a bez problému. Ve firmě taky nevím o tom, že by s nimi byly nějaké zásadní problémy. Takže si myslím že je co řešit...

Kručinský