Akusticka izolace TecSound

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Květen 6 10:58:22 CEST 2005

tak do tyhle firmy jsem jednou volal, chtel jsem koupit neco na zkousku, jak
to vlastne tlumi. potom co jsem jim po nekolikate zdvorile vysletlil, ze se
nechci sejit s jejich dealerem u me a nechat si nalej do hlavy nejaky kecy,
se mi uz neozvali. chtel jsem tam zajet osobne, ale pak z toho nejak seslo.
dejte vedet jak jste dopadnul.
tomik.

-----Original Message-----
From: Serych@panska.cz [mailto:Serych@panska.cz]
Sent: Friday, May 06, 2005 10:46 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Akusticka izolace TecSound

Dobry den fsem!
Nemate nekdo zkusenosti s akustickou izolaci TecSound - je to to, co pouziva
Mironet k odhlucnovani PCcek nebo autohifisti k odhlucnovani aut.
prodava to http://www.vestin.clnet.cz/ v tloustkach 2, 3 a 4 mm

Na http://www.vestin.clnet.cz/graf01.htm a
http://www.vestin.clnet.cz/graf02.htm
jsou mereni te 2 a 3mm verze, 4mm tam neni. Navic hodnoty pro 2 a 3 mm verzi
jsou uplne totozne.

A ted dotaz na nejakeho akustika praktika. Jak velky muze byt vliv tloustky
te izolace konkretne na odhlucneni PCcka (izolace nalepena na plechach
case).

Diky

Jakub Serych