Debbuging preruseni v AVR Studiu 4

JayBee jaybee@centrum.cz
Pátek Květen 6 09:54:22 CEST 2005

Dekuji. To je presne ono. Nenapadlo me, ze je to i klikaci, myslel jsem ze
to je jen vizualizace. Jeste jednou Diky.

S pozdravem Jan Babjak, Bohumin

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Rosko Peter
Sent: Friday, May 06, 2005 9:32 AM
To: HW-news
Subject: RE: Debbuging preruseni v AVR Studiu 4

Zdravim,
na lavo (u mna :)) mate vsetky porty a registre pripravene na zakliknutie.
ak zakliknete flag prerusenia tak vas to hodi do obsluznej rutiny p.rosko

	Dobry den. Zkousim si hrat z AVR Studiem, uz jsem se dostal k
debuggovani aplikace ale zajimalo by me zda je mozno v AVR Simulatoru nejak
vyvolat prislusne preruseni a krokovat odezvu programu na vyvolane
preruseni. Prolezl jsem do docela peclive, a na nic takoveho jsem nenarazil.
Poradi nekdo co jsem prehledl a nebo zda je to vubec mozne?

	S pozdravem Jan Babjak, Bohumin