TLC271

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Květen 5 20:11:32 CEST 2005

V datasheetu urcite bude, ze se timto pinem nastavuje zakladni pracovni proud, od nehoz se bude odvijet i spotreba a rychlost, pripadne i zesileni v otevrene smycce.
A urcite tam bude kapitolka s parametry v jednotlivych modech i schematko jak ten pin osetrit.
Tak se snad podivat jeste jednou a poradne :o)

Danhard

  Bry den.

  Operacni zesilovace nejsou moje silna stranka ale nemohl by jste mi někdo rict,

  co to jsou low-bias/medium-bias/high-bias  mody (pin cislo 8) u %subj%?  Koukal jsem

  do DataSh a nejak jsem to nepochopil. Potrebuji zesilit 100x signal 0-20mV

  pri nesymetrickem napajeni a tak jsem sahl po tomto OZ. Na bastldesce to funguje,

  ale nevim co s timto pinem.

  Diky

  Ales.