Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred autem?

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Čtvrtek Květen 5 18:57:32 CEST 2005

Dával jsem tam originál diodu. Otvor po předchozí diodě jsem nečistil
neb jsem nechtěl odebírat materiál a pak následným rozklepáváním měnit
tvar otvoru.
 U toho pájení na hliník jsem docela zvědav zda vydrží, pokud odpadne,
tak se o tom dozvím pomocí kontrolky nabíjení. Možná, že bych mohl drát
pojistit šroubem jak mi zde bylo poraděno (původní myšlenka byla stejná,
jen ta pájka byla po ruce a někde jsem narazil na to, že diody byly
pájené k chladiči přímo).

Radek

On
> Behalf Of AZE
> Sent: Thursday, May 05, 2005 5:56 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred autem?
>
> Myslim ze je jednodussi vymenit originalni diody rady KYZ70 - KYZ75.
Daji
> se
> vytlacit a nalisovat ve stojanove vrtacce nebo pomoci kousku trubky ve
> sveraku.  Pokud je dira volna, da se poklepanim zmensit a pripadne
> vystruzit, dira ma mit prumer 12,5mm h6. Pajet hlinik na bloku
vystavenemu
> takovym vibracim a teplotam je nesmysl, diody se taky pajet nemaji.
> AZE

Uvidíme