Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred autem?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Květen 5 18:42:27 CEST 2005

> Zajimave, mel jsem rozebrany pred casem alternator od Peugeota ( BOSCH)
> a diody jsou zalisovane do medeneho " pulprstence"
 > Ze by Skoda setrila?

Nejsem si jist ale blok z hliniku pouzivat PAL uz u alternatoru do S120,
AZE nejspise muze potvrdit/vyvratit. Ale hlinikovy blok jsem videl i u
Valeo a mam dojem ze i u Bosche, ale jednalo se o mensi alternatory,
Valeo 120A a Bosch 90A co mi prosly rukama tak jsou medene s nejakou
povrchovkou.

> - jo vsim jsem si dobre , ze jsou tam diody s katodou  a  i  s anodou na
> pouzdru....?

Ano, toto se take pouziva ale presne Vam nereknu kdo, kde a jak. Umozni
to jednodussi konstrukci bloku.

Pavel