Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred autem?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Květen 5 18:34:08 CEST 2005


> To znamená že při zahřátí se z polovodiče stal vodič?

Mam dojem, ze nevodic ale videl jsem i diody zkratovane (ted mluvim 
vseobecne nejen o alternatoru)

> Me to teda felda delala taky, zvlast v zime po nastartovani tak 1/2 minuty
> prosvecovala kontrolka, neresil jsem to ale, napeti bylo OK. Neni to nahodou
> vlastnost?

Pul minuty nebo do zvyseni otacek nad 1.500? Pak je to snad vlastnost 
(videl a slysel jsem o tom mockrat) obvodu L9448 ktery by mel byt v 
regulatoru, nikdy se mi nepodarilo prijit na to cim to je. Vzhledem k 
tomu, ze po zvyseni otacek bylo jiz vse OK i kdyz otacky opet poklesly 
nikdy jsem to neresil.

> Uz je diky bohu pryc (protiuctem) tak uz to urcite resit nebudu :-)))

Myslite? Ja jsem se s tim u Skodovky (Favorit 93) potkal jen jednou, 
zato toto presne vykazovaval alternator Valeo z Renaulta Safrane, Bosch 
z Peugeota 405, ted si mi mezi reci postezoval majitel Fiata tusim 
Brava, a mam dojem ze i me posledni dobou takto zazlobil Bosch v Audi 
(uhliky i komutator jsou OK) :-)

Pavel




Další informace o konferenci Hw-list