Domaci automatizace

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Květen 5 18:30:40 CEST 2005

> no, ja to cele promyslel znova a zjistil jsem, ze jsem vymyslel blbost.
> problem je akorat v tom, ze mi to moje zapojeni kabelu fungovalo v
> jistych podminkach lepe nez to normalni. terminatory byly pouzite (v mem
zapojeni pro oba pary).

> jediny duvod, proc mi tehda to prepojeni dratu vyresilo problemy, ktery me
ted
> napada je, ze bylo neco s tim kabelem a prehozenim dratu se to
> srovnalo. divne.. a od te doby ty kabely zapojuju spatne. hm..

Podle Vaseho popisu by to mohlo byt take tim, ze jste tam napred nemel
odpory urcujici klidovou uroven na sbernici a proto Vam tam lezlo ruseni.
Tim, ze jste dal k sobe do paru data s napajenim a ty pak zaterminoval (A
vuci napajeni a B vuci zemi), jste vlastne definoval klidove urovne. Je to
jen hypoteza, ale odpovida to Vasemu popisu.

Lukas Grepl