VGA tester

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Květen 5 18:28:08 CEST 2005

Jirka wrote:
> Mozna jsem to spatne formuloval. VESA a podobne samozrejme ano, ale na
> druhou stranu i po bolsevicku "vnitropodnikove" (to v lepsim pripade),
> potazmo zadne. Jinymi slovy: ne kazdy monitor dodrzuje VESA atd.

No na nejake zakladne VESA (800x600@60Hz napr.) by sa mal IMHO chytit
kazdy za poslednych 10 rokov.
Ale inak znova ako pisem 100% suhlas, monitory su bordel.

> Nebojte, zase neco bude, az bude duvod o tom mluvit (a tech spis pribyva).

Ale ja sa nebojim. Mne to fakt nechyba, len som si rypol (a monitory su
globalizacna zalezitost, nie?).
Ako folklor je to dobre ale prosim snazte sa to tu obmedzit na maximalnu
moznu mieru.

wek