Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred autem?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Květen 5 18:15:15 CEST 2005

> auta, proud diodou kolem 12A. Napětí v propustném směru na diodě
> 0,93V-0,96V, v jednom případě 1,02V (že by byla na odchodu?). Pěkně

Toto nejspise ne, 0.1V je spise rozptyl toleranci vyroby a mereni, coz
Vam potvrdila i skutecna pricina zavady.

>  Nenapadlo mne nic lepšího než připájet na hliníkový chladič kus
> měděného drátu a ten druhým koncem připájet na pouzdro diody. Uvidíme co
> to udělá časem, snad to bude dobré.

No uz se Vam k tomu tady vyjadril Jirka, ja s tim celkem souhlasim, ja
menil diodu jen jednou (v ostatnich pripadech byla pricina v regulatoru,
vinuti nebo mimo alternator) a tam se podarilo ji nalisovat bez
prechodaku, sedlo jsem cistil jemne a vyklepanim jsem trochu zmensil
prumer sedla. Jinak ten medeny vodic nez pajet k bloku radeji pres ocko
prisroubovat (prinytovat) a sroub zajisit proti povoleni.

> Tak jsem se díky vám, Pavle a Jirko zas něco naučil

Nojo kdybych si pred casem tu chivlku casu nasel a napsal o mereni diod
pod zatezi asi bych Vam usetril cas, sorry.

Pavel