Domaci automatizace

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Květen 5 12:47:10 CEST 2005

A je nutne, aby si zarizeni vysala jak chteji? Chystam se delat neco
podobneho, a hodlam udelat jednotky vicemene pasivni, data by mela posilat
pouze tehdy, kdyz je k tomu hlavni jednotka (v mem pripade to bude asi Palm)
vyzve. Pak se (pokud nedojde k nejake poruse) nemuze stat, ze by najednou
zacala vysilat dve zarizeni. Faktem je, ze bych to chtel jenom na topeni,
pokud tam chcete i vypinace, tak tohle asi bude problem, ale je opravdu
nutne, aby byly v automatizaci zapojene i vypinace (tedy tak, aby hlavni
jednotka vedela, ze doslo ke zmene na vypinaci)?

Dusan Dolezal