programator MEM/AVR v terenu bez pocitace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Květen 5 09:04:05 CEST 2005

Zdenek Aster wrote:
> Zdravim konferenci,
>  hledam programator, do ktereho by se z PC ulozil program pro AVR/MEM
> co chci programovat. Po te prijdu k zarizeni a jednim tlacitkem to
> naprogramuji,
> provoz asi z baterek.
> Duvod:
> Mam zarizeni a chci do nej nahrat novy firmware, problem je ze v tom
> zarizeni,
> je tech procesoru se stejnym softem nekolik desitek, konkretne se mi jedna
> o ATmega128 pres SPI. Kdyby umel drzet v pameti vic druhu softu pro
> [...]

Taketo som mal zbastlene asi za 1 den (z toho pol dna som to lepil na
univerzal, som fakt dost nesikovny), vedelo to 4 mensie AVRka (v '51 je
poruke najviac 64kB FLASH, takze 2xMega128 by chcela este nejaku pamat
naviac - osobne by som siahol po polmegovej paralelnej FLASH).

Inak to co hladate ma na predaj http://www.e-lab.de/

wek