programator MEM/AVR v terenu bez pocitace

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Květen 4 23:42:25 CEST 2005

Zdravim konferenci,
 hledam programator, do ktereho by se z PC ulozil program pro AVR/MEM
co chci programovat. Po te prijdu k zarizeni a jednim tlacitkem to
naprogramuji,
provoz asi z baterek.
Duvod:
Mam zarizeni a chci do nej nahrat novy firmware, problem je ze v tom
zarizeni,
je tech procesoru se stejnym softem nekolik desitek, konkretne se mi jedna
o ATmega128 pres SPI. Kdyby umel drzet v pameti vic druhu softu pro
cilovy procesor nebo pamet (tak 2 ;-))   tak bych se nezlobil, chci moc co?

Predem predesilam, ze jsem jeste negooglil ani nehledal, zajima me totiz
praxe. Nechci notebook s programatorem, ani bootloader a podobne
rady proste chci  toto jednoucelove zarizeni, neptejte se proc jak
proste chci, je to proste pozadavek. Kdyz bude nejhur tak si to
vyrobim, ale fakt se mi moc nechce neni cas, radsi bych neco
komercniho hotoveho.

Zdenek Aster