hhorkovzdusna odpajeci stanice z hadexu

MK info@mcu.cz
Středa Květen 4 21:48:05 CEST 2005

> To vypada zajimave,
> vypada to ze se v tom vyznate, mohl by jste byt trosku konkretnejsi a
> treba
> udelat nejakemu dovozci mensi reklamu:-)
> Foukatko na teply vzduch by se me hodilo.

Reklamu nedelam, jen jsem poslal dal to co jsem potkal.
A propo, jak jste dosel k tomu, ze se v necem vyznam :-)))))

Takze jeden z vyrobcu/dovozcu http://www.aoyue.de/  cinani nam zacli
sprechat :-))))

No a maji to treba zde http://shop.wiltec.info/ , ale potkal jsem to i u
bratru polaku a v dalsich kvelbech

Pajeci stanice - 21 euro / od 2ks za 18 euro
http://shop.wiltec.info/tabshop_s/aoyue_936_loetstation__200_c_480_c,pd20!,,90936.html
ten horkovzdysny bazmek  45/ od 4ks 40 euro
http://shop.wiltec.info/tabshop_s/aoyue_850_c__smd_rework_station,pd20!,,90850C.html
ovsem vakuova pinzeta za 111,- Kc me pak uz jen rozesmiva :-))))
http://shop.wiltec.info/tabshop_s/aoyue_939___vakuum_suction_pen.html

Ceny jsou samozrejmne s VAT.
Pri kurzu nejakych 30-31Kc za euro to jde :-))))

Tak, ted aby se domluvilo par lidi a horkovzdusky budou po 1200,-

S pozdravem
MK