Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred autem?

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Květen 4 20:24:40 CEST 2005


Me to teda felda delala taky, zvlast v zime po nastartovani tak 1/2 minuty
prosvecovala kontrolka, neresil jsem to ale, napeti bylo OK. Neni to nahodou
vlastnost? Uz je diky bohu pryc (protiuctem) tak uz to urcite resit nebudu
:-)))

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of radek kasal
Sent: Wednesday, May 04, 2005 1:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred autem?


Díky,
 zkusim proměřit diody pod zatíženim. Vyndání alternátoru z vozu a rozebrání
mi již trvá pár minut.

> ale pri zatezi (zarovka viz nize) nikoliv resp. fungovala jako vratna
> tepelna pojistka

To znamená že při zahřátí se z polovodiče stal vodič?

Dík
Radek


================= Původní zpráva =================
Od (From): "Pavel" <pavel_t@centrum.cz>
Komu (To): "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Kopie (Cc):
Předmět (Subject): Re: Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred
autem?
Datum (Date): 4. 5. 2005 12:01
==================================================

> > Proměřoval jste někdo diody na alternatoru za chodu? Mohou se chovat
> > jinak než bez zatižení a jak to zjistit? Jak zjistit kvalitu kontaktu
>
> Uz jsem to chtel napsat kdyz jste to popisoval poprve ale nenasel jsem
> cas. Diody (nejen do alternatoru) je dobre merit pri zatizeni, uz jsem
> narazil na diodu do alternatoru ktera merakem (par uA nebo mA) byla OK
> ale pri zatezi (zarovka viz nize) nikoliv resp. fungovala jako vratna
> tepelna pojistka. Dobry test je akumulator a zarovka do hlavnich svetel
> do ktere pustite proud pres merenou diodu, je dobre tez merit ubytek na
> diode a diodu nechat trochu zahrat (bacha pokud je vymontovana z bloku
> neni chlazena a snese tim mene!).
>
> > 2)Krátké uhlíky na regulátoru, vyměnil jsem regulátor,
> > vybroušené sběrné kotoučky na rotoru - vyměnil jsem je, a ještě
> > ložisko.
>
> Lozisko pokud v nem necitite rukou vuli tak nebude pricinou popsane
> zavady, drive se zacne projevovat akusticky nez elektricky. Jak jste
> menil komutator? Ten lze jen presoustruzit (casto staci  jen jemne
> srovnat smirglem a vycistit), pokud jste jej tedy nejak menil, mate jej
> dobre pripojeny k civkam, totez plati pro stator ktery jste odpajel.
>
> Jeste je jedna moznost, mate dobre ukostreny motor a akumulator?
>
> > Ted už mne napadá vyměnit celej alternátor, ale ta pohana u tak
> > jednoduchého zařízení.
>
> To snad nebude nutne, pokud jste z Prahy tak nakonec muzete zkusit firmu
> ktera sidli vedle PALu ve Kbelych za rozumny peniz Vam jej opravi a
> premeri. Nejsem si ale 100% rici jestli tam jeste jsou, az pojedu okolo
> mohu se mrknout.
>
> Pavel
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

____________________________________________________________
http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 2000 MB
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list