Re: Zdvojovac v mikrovlnkach - vykon

martin2222@seznam.cz martin2222@seznam.cz
Středa Květen 4 17:44:22 CEST 2005

Ahoj!

> A wo co ze to tady porad go? Nejak to vubec od pocatku nesleduju...
> Nelze se dopocitat tech 1kW nebo kolik az ty bezne trouby maji?
Presne o to.

> Taky je otazka, jestli ten udavany
> udaj je vykon ci prikon, nakolik jde o efektivni (=tepelnou) hodnotu a
> (az na prvnim miste) nakolik je to marketingovy slint.
To je pravda,je na to nejaky standard(IEC-705),ale nikde
nejde stahnout.:-( Neco je na http://www.gallawa.com/microtech/output.html,
kde srovnavaji tradicni(?? kalorimentrickou ????) metodu, JIS a IEC-705
a lisi se v radu 700W-750W-800W, nikoliv dvojnasobku.To neznamena,ze
to timhle nemuze byt.

> Nicmene: jak jste prisel na to, ze oscilator s magnetronem ma
> charakteristiku jako ZD? Netvrdim, ze to tak neni, nicmene prave proto
> se ptam...
> Jirka
Samotny magnetron by mel mit priblizne tuto charakteristiku: viz
http://physics.mff.cuni.cz/to.en/vyuka/zfp/txt_413.pdf (coz je
vubec vcelku zajimavy text).

> V tom prikladu se to neuvadi, zase s 1,2uF , ktery je bezny, muze byt treba
> vetsi napeti nez v tom prikladu ?
Tak vsechny,ktere jsem videl,byly pouze na 2100VAC.

> Asi jedine to zmerit.
> Zmerte si kalorimetricky skutecny vykon mikrovlnky a fyzika pak musi platit
> :o)
> Danhard
Asi skutecne jedine zmerit.Treba v te mikrovlnce nakonec mam modry krystal ;->>.
                                                   Martin

http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 2000 MB