trochu OT: SD vs. MMC

Petr Stetina petr@lab.cz
Středa Květen 4 17:03:21 CEST 2005

Stalo se mi, ze mi Palm odmital cist MMC kartu na ktere byly soubory s
diakritikou, ktere jsem tam prehral pomoci ctecky na USB. To byl ale
jednoznacne problem SW presneji file systemu.
IMHO vetsina zarizeni, ktera podporuji SD karty nema zadny problem s MMC
kartami.

Vice informaci o rozdilech mezi SD a MMC kartami naleznete napr. na
http://www.pdasoft.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=14

--
Petr