OT: mala statistika (Re: OT: formaty movies na webu (bylo: Re:Pajeni MQFP))

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Květen 4 16:02:22 CEST 2005

> teda jsem tady novy, tim zdravim vsechny stavajici cleny v konferenci,
> ale prectl jsem zpetne za posledni rok vetsinu prizpevku a na to jak
> se tu vedou pro me kvalitni diskuze od odborniku tak je to tady
> zapleveleno zbytecnyma hadkama hodici se tak mozna na zive.cz .
> tady se na nejaka pravidla kasle nebo neni admin ? at vim co muzu psat :)

Admin tady prakticky zadny nefunguje. Nekdy si na nej hraju ja, ale je to dost nevdecna funkce ;-) Navic nemam zadny specos prava, takze muzu tak akorat nekoho napomenout.