Prevodovka 1.6 5. rychlost stupen, rv prevodovky 11.97

Sotik Peter sotik@atlas.sk
Středa Květen 4 12:29:29 CEST 2005

Zdravim konferu,

mam taky maly problem. Na prevodovke zomlelo 5. rychlostny stupen. 5-ku som nezohnal tak som o zlozil naspat ale bez pastorku 5-ky iba vnutro pastorku 5-ky jadro synchronu a 5-ku z hnacej hriadeli, a ani vidlicu som nedal naspat. To znamena , ze bol rozobraty len dekel z 5-ky, cela prevodovka nebola rozobrata. pozalozeny prevodovky na auto nejde spiatocka, pritom radiacu paku zaradim v pohode do polohy spiatocky. Viete mi poradit co sa stalo?

Peter