Televizni rozvod versus privatni televizni stanice - dotaz

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Květen 4 07:14:40 CEST 2005

> Ale vubec ne :-) Kupodivu mela obraz porad docela pekny.

Takhle na dalku nemuzu hodnotit, ale nejakou dobu jsem delal v prodejne elektro - a jednou si tam jeden duchodce koupil novou televizi - nejlepsi SONY 72 uhlopricku, 100Hz, tehdy asi za 40 tisic. Bydlel v Jevanech a my jsme to tam vezli zapojit a naladit. Jeho minula televize byla taky asi dvacetileta TESLA a kdyz jsme mu tam zapojili tu novou a naladili, tak starik se na to podival a rek neco jako "na ty stary to bylo lepsi. To se ty Japonci moc nevytahli. Tak si ji zase odvezte..." - tak jsme se zeptali, jakej tam ma signal "my tady jako jediny chytame vsecky 4 programy" (Jevany, to je neco jako zalesneny udoli... proste dolik a jeste vsude vysoky stromy). No, tak jsme zapojili obe bedny na rozbocovac, stahli ostrost na ty SONY (do ty doby bezela na prodejne pripojena na DVD prehravac) a zakaznik musel uznat, ze na ty stary Tesle sice neni videt zadnej sum/zrneni v obraze, ale ani zadny detaily.

P.K.