siemens c35i

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Květen 3 21:52:04 CEST 2005

uz hotove reseni:
www.kps.cz/watchdog

----- Original Message -----
From: "Stanislav Lepeška" <standa.lepi@tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 03, 2005 8:00 PM
Subject: siemens c35i

Dobry den,
mohl by mi, prosim nekdo poradit? Chtel bych subj. vyuzit k prenosu poplachu
jednak tim, že poslu SMS a pro jistotu jeste prozvonim. Kdyz ale na pc
vytocim pomoci ATD cislo, mobil se snazi komunikovat datove. SMS jsou  v
pohode. Nedari se mi to prekonat. V navodu k mobilu jsem nic nenasel, ani
tak popis AT prikazu. Mozna, ze po pripojeni k mi-procesoru to bude pracovat
tak, jak ma.  Neresil jste to nekdo? Za jakoukoli radu dekuji

Stanislav Lepeska