Osciloskop k PC

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Úterý Květen 3 12:39:39 CEST 2005

Ted mohu merit jen digitaly, ale i kdyz mam i Le Croy tak casto s
laskou vzpominam na analogy. Neco da vskutku praci digitalem
zmerit. V obou pripadech se musi umet merit a znat podrazy vedy.

> Souhlas, jsou pěkné digitální osciloskopy a věřim tomu že
> dokáží i více než analogové. Jen ta cena.
>
> No, ale to se srovná. Dobře pamatuji dobu kdy digitalni měřak
> byl nedostižné něco. Tehdy se mohly véct obdobné diskuze
> ručičkové měřáky versus digitální. Kazdý je v něčem lepší a do
> dněška nedam na ručičkový měřák dopustit. Ač samozřejmě
> ručičkový měřák nedokáže změřit dvojvodičově malý odpor na tři
> desetinná místa.
>
> Radek

Nojo, DU20 je k nesehnani, nahradni AVOMET II jsem schanel rok.
Proc kdyz jsou digitaly lepsi? Ona rucicka ukazuje hned a casto ji
lze pouzit i jako pomalobezny oscilo a je videt tendence zmeny.  U
digitalnich multimetru je naopak pomalobezny pulsni filtr a ciselne
zmeny mi nic nerikaji pri ladeni na maximum nebo minum.

Hugo KOTTAS