Navod Xilinks

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Květen 3 12:05:07 CEST 2005

> Ctvrtek a patek  dopoledne. Stahoval jsem spoustu PDFek i jinde a problem
> nebyl.
Dopoledne vetsinou spim to je pravda, to nemuzu soudit, ale ja jsem v zivote
nezazil problem s webem xilinxu, narozdil treba od skodovky, ktera simply
clever
v noci a pres den nefunguje 2x do tydne a ma uzasne hlasky

> Nejde kompilace hlasi to chybu v knihovne, pritom jsem postupoval krok za
> krokem dle navodu.
> Jeste se na to podivam a pokud to nepojede upresnim to vice.

No je pravda, ze hlaseni chyb syntezy WebPacku je opravdu lahudka, chybi
treba "<" v prirazeni a hlasi ze nema strednik, protoze se posune o par
kroku
dal a mnohe dalsi lahudky. Me se v pocatcich stavalo, ze pri hlaseni,
nekterych
syntaktickych chyb jsem zahodil zdrojak nebot jsem nebyl schopen ji najita
zacal znovu a pak se vracel zpet, kdyz se to stalo, nicmene po case si
clovek
zvykne nebo spis rezignuje.

Pokud neni ten kod dlouhy a tajny tak ho paslete sem. A uvidime.

Zdenek Aster