Interfeace k noname digitalni posuvce

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Květen 3 09:40:33 CEST 2005

Martin.Vorel/External@Alcan.com napsal(a):

> Hezky den vsem.
>
> Zapolim ted s hledanim jedne informace. Zakoupil jsem si noname
> digitalni posuvku (viz. obr. na http://temp.arms.cz/48164860.jpeg )
> ..stala celkem pohodovych 700 s dani. A ted jsem se rozhodl, ze by mi
> celkem pomohlo mit moznost merena data vyhodnocovat pomoci PC (jeden pip
> = rozmer ok, dvakrat pip = zmetek) Jenze ouha. I kdyz je posuvka
> vybavena vystupem k pc a v manualu hovori o datovem kabelu s oznacem
> DW02, tak se mi nedari tento kabel sehnat. Dovozce rika, ze je doveze
> [...]

1) PROC zakladate novy thread jako odpoved na jiny?

2) http://temp.arms.cz/48164860.jpeg neni funkcni

3) jak to delate, ze Vami vlozene odkazy nejsou aktivni (pokud neni
problem jen u me)

4) mozna mam stejnou supleru (odjakziva je to totiz suplera), ale napred
musim videt tu Vasi, pak budu mozna mit link

--
Jirka