Re: digitální osciloskopy

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Pondělí Květen 2 23:12:09 CEST 2005

Takovyhle osciloskop si pak stasne rad vymysli neexistujici prubehy:-)
zvlast rychlejsich signalu. Neni to pripad Bitscope?

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 02, 2005 11:04 PM
Subject: Re: digitální osciloskopy

Ale taky muze byt 20Msps pro jednorazovy prubeh.
Danhard

--------

Tech 120MHz bude patrne jenom rozsah vstupni analog. casti, vzorkovaci
frekvence AD prevodniku bude vetsi min. asi 240MS/s a muze byt taky vetsi.

S digitalnim osciloskopem se hlavne daleko lepe spracovaji data, tisk
prubehu, mereni ruznych paramatru signalu, autoset, ...

Digitalni osciloskopy muzou narozdil od analogovych oscilokopu zobrazovat
blbosti. Po spatnym nastavenim osciloskopu nebo prihodnym signalem muzete na
osciloskopu videt signal, ktery ve skutecnosti vypada uplne jinak, ale tohle
se zas tak casto nestava. U digitalniho osciloskopu je hlavne problem s
velikosti pameti na vzorky, kdyz je mala pamet nemuzete sledovat dlouhe
signaly napr. video signal...