Zdvojovac v mikrovlnkach - vykon

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Květen 2 23:09:28 CEST 2005

Nikde se tam ale nepise, ze je ten kond 1uF ?

Danhard
Ahoj,to vas to vazne nikoho nezaujalo? Neni to
slozite(trafo+kondenzator+dioda
+spotrebic s charakteristikou Zenerovy diody),ale ani po nekolika hodinach
jsem neprisel na chybu a na internetu jsem o vykonu takoveho zapojeni
nic nenasel. :-(
                                        Martin