AVRstudio a miniICE (JTAGICE)

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Pondělí Květen 2 22:18:42 CEST 2005

No ja som tu pred casom hoodne dlho riesil to, ze mi JTAGICE stale padalo,
zamrzalo a skratka chovalo sa velmi podivne...Nakoniec som nasiel vinnika,
ktorym bola FUSE na oscilatore, ktora bola nastavena na hodiny s malym
rozkmitom, a kedze som to mal postavene na kontaktnom poli, tak to asi
nestacilo a ATMEGA16 padala. Po upraveni FUSE, je vsetko OK a 100% zatial
chodi..

S pozdravom  OP

----- Original Message -----
From: "Honza" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 02, 2005 6:25 PM
Subject: Re: AVRstudio a miniICE (JTAGICE)

Mam zkusenosti, ze po "odinstalovani" ve woknech je odinstalace jen pro
dobry pocit uzivatele.

PR: na jednom PC pro strih videa prestal (po nainstalovani jakehosi
studia pro strih zvuku na SB Live) fungovat FireWire radic. Pri
zachytavani vypadavaly framy . Ani odinstalace nepomohla. To ze tam
zustalo nejake smeti a mrsilo Wokna a pristup k radici firewire jsem
prisel az po uplne preinstalaci Woken, kdy vse opet chodilo!