Gramo Tesla NC 500

Pavel Krafcik pavel.krafcik@gmail.com
Pondělí Květen 2 18:19:41 CEST 2005

Děkuji, vypadá to na nějaké SMR300, aspoň podle stránek výrobce. Tak
nějak ten motor vypadal. A i kdyby ne, tak se některý určitě hodí.

I když projekt se SS motorem s elektronickou regulací také není k
zahození. Třeba by to šlo ovládat přes comm port? Tohle ještě můj
počítač nedělal.

A proč jsem původní vyhodil? Protože zdechnul ve velice nevhodnou dobu
a neměl jsem potřebnou muziku na alternativním nosiči. Ale šlo to
ukecat.