Osciloskop k PC

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Květen 2 16:16:11 CEST 2005

TDS220 ma komunikaci na PC, jen si musis ten modul priplatit :o(

Danhard
------------------------

peterm napsal(a):

> Problem je
> hlavne v tom,ze clovek si nie je nikdy isty,ci to,co vidi na monitore,je
> skutocne to,co aj meria.S analogovym osciloskopom do 100MHz sa skutocne
neda
> porovnat.

Jo, to je neco, co se tu diskutovalo uz vickrat a co me porad odrazuje
od koupe podobneho zarizeni. Holt demonstrace funkce s jednoduchymi a
predem jasnymi signaly je jedna vec, v elektronicke praxi jsou ale temer
vzdy signaly komplexni, s nepatrnymi zmenami, nepravidelnostmi atd...

To ale neni odpoved na otazku, ale na to, "zda vubec".

Jo, kdyby takovy TDS220 mel za tu cenu i logicky analyzator a komunikaci
s PC.... Ten uz se totiz vlivem vysoke vzorkovaci frekvence chova
prakticky jako analogovy.

--
Jirka