Re: Osciloskop k PC

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Květen 2 16:13:23 CEST 2005

Podobnou uvahou jsem prošel asi před 6 lety. Vypadá to tak, že analogový osciloskop je nepostradatelný a digitální karta je jen doplnkem. Proč nedokáže digitální osciloskop zobrazit jen to co tam je nevim, tedy při zohlednění známych parametru (vzorkovací kmitočet, rychlost přeběhu......)

 Ke konci minulého roku zde někdo prozradil, že pracuje na digitálnim převodníku z PIC18F...  jenž by mohl byt vhodným doplnkem k analogovému osciloskopu. Konstrukčně by to mohlo být jednodušší a pro průběhy do 1MHz dostačující. Jako logický analyzátor by to také mohlo pracovat. Třeba se ozve?

Radek