Osciloskop k PC

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Květen 2 14:26:47 CEST 2005

Základ je stále Analogový osciloskop a ta karta je pak skvělý doplněk.
Možnost uložit obrázek, dívat se na velmi pomalé průběhy, různá digitální
kouzla a pod. je fantastická. Bez kvalitního analogového osciloskopu se ale
neobejdete. Důvody tu už byly probírané. Pokud mluvíme o prvním osciloskopu
v dílně nemá smysl o takové kartě vůbec uvažovat. Po bazarech lze celkem
lacino koupit velmi pěkné analogové osciloskopy.

	Martin.

-----Original Message-----
From: sanek.martin@volny.cz [mailto:sanek.martin@volny.cz]
Sent: Monday, May 02, 2005 2:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: Osciloskop k PC

Take bych souhlasil a nazorem, ze clovek musi dopredu vedet, co tam
je. Presne ten pocit, jsem mel pri mych zkouskach. Chapu, ze kdyz uz
neco merim, tak "bych mel vedet" co tam asi muze byt. Ale prislo mi,
ze to musim vedet az dopodrobna a tak vlasne ani ten osciloskop
nepotrebuji. Urcite se neradim k tem lidem, co neco spocitaji a
potom vlastne jen pro formu se na to podivaji na obrazovce. Zivot
je vecny experiment :-))