Osciloskop k PC

peterm servis@centron.sk
Pondělí Květen 2 13:55:29 CEST 2005

 Presne tak.Ked to clovek pripoji k funkcnemu generatoru,tak je vsetko,ako
ma byt.V nedelu mi pri urcitej hlasitosti stichol zosilnovac.Tusil som,ze
kmita ale s Bitscopom mi trvalo polhodinu,kym som zistil ako vyzeraju tie
kmity a to som si uz zacal myslet,ze nic nekmita ale sa to "nejako"
jednosmerne nasyti. Pre srandu som si urobil kablik do vstupu zvukovej karty
a spustil jeden z tych SW nf osciloskopov,co sa tulaju internetom a kmity
boli okamzite na monitore.

                                                                  Peter