Osciloskop k PC

konference@ei.cz konference@ei.cz
Pondělí Květen 2 12:50:26 CEST 2005

Podivejte se M621, M521..M524 na stranach vyrobce www.etcsk.com
Ceny najdete na www.ei.cz v oddeleni ETC measuring Lab

a aby to nebyla pouze reklama, tak muzeme se domluvit na moznosti
zapujceni na otestovani - at nekupujete zajice v pytli  a tzv. HW sleve
10%

S pozdravem
           ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of sanek.martin@volny.cz
Sent: Monday, May 02, 2005 11:23 AM
To: HW-news
Subject: Osciloskop k PC

Dobry den,
jako vzdy, kdyz mam nejake dilema, se i nyni s duverou obracim na tuto
konferenci. Koncim v jednom zamestnani a budu asi muset vratit
osciloskop. Je to 100Mhz Tektronix napul analog a napul digital. V
zadnem pripade se neda mluvit o tom, ze bych ho vyuzival na 100%.
Protoze nemam na novy podobny a nechci kupovat nejaky vyslovene
analogovy za pomerne tezky peniz, troufnu si pozadat o zkusenosti s
krabickami, ktere se pripojuji k PC. Nejake jsem nasel na internetu, ale
protoze jeste na zacatku devadesatych let jsem mel moznost s jednou
interni kartou pracovat, tak se radsi zeptam. Tenkrat me to vubec
neuchvatilo. Jednak to bylo desne pomale a ani sw nebezel zrovna
nejlepe. Treba se uz lecos zmenilo a da se s tim delat spousta dalsich
veci. Jde mi v podstate o sledovani prubehu tak do 25Mhz a vlastne spise
o digitalni data. Pokud si to bude umet ty prubehy pamatovat bude to
super. Potreboval bych s tim take merit frekvenci, stridu apod. (proc to
porad odecitat ze stinitka..) Pouziva tedy nekdo z ctihodnych
konferujicich tento hw? Mohl by se se mnou podelit o sve skusenosti?
Nechci technicke specifikace. Ty si mohu precist na webu, spise mi jde o
zkusenosti z provozu.

Dekuji za odpoved.

Martin Sanek