Osciloskop k PC

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 2 12:44:05 CEST 2005

sanek.martin@volny.cz napsal(a):

> Dobry den,
> jako vzdy, kdyz mam nejake dilema, se i nyni s duverou obracim na
> tuto konferenci. Koncim v jednom zamestnani a budu asi muset vratit
> osciloskop. Je to 100Mhz Tektronix napul analog a napul digital. V
> zadnem pripade se neda mluvit o tom, ze bych ho vyuzival na 100%.
> Protoze nemam na novy podobny a nechci kupovat nejaky vyslovene
> analogovy za pomerne tezky peniz, troufnu si pozadat o zkusenosti s
> krabickami, ktere se pripojuji k PC. Nejake jsem nasel na
> internetu, ale protoze jeste na zacatku devadesatych let jsem mel
> [...]

Sice Vam neporadim tak uplne ve smyslu otazky (sam se nemuzu rozhoupat
uz pekne dlouho...), nicmene jedna vec na zkousku:

www.bitscope.com (prodava zde pritomny pan Hanzal) - software Bitscope
DSO si muzete stahnout treba na
http://www.bitscope.com/download/files/Dso-1.2.05042701.zip (verze pro
Win - je i pro Linux). Ma tu vyhodu, ze se umi napojit na server v
Sydney, odkud si bere data. Nepotrebujete tedy "krabicku" a muzete si
alespon vyzkouset ergonomii ovladani...

--
Jirka