Osciloskop k PC

sanek.martin@volny.cz sanek.martin@volny.cz
Pondělí Květen 2 12:23:19 CEST 2005

Dobry den,
jako vzdy, kdyz mam nejake dilema, se i nyni s duverou obracim na
tuto konferenci. Koncim v jednom zamestnani a budu asi muset vratit
osciloskop. Je to 100Mhz Tektronix napul analog a napul digital. V
zadnem pripade se neda mluvit o tom, ze bych ho vyuzival na 100%.
Protoze nemam na novy podobny a nechci kupovat nejaky vyslovene
analogovy za pomerne tezky peniz, troufnu si pozadat o zkusenosti s
krabickami, ktere se pripojuji k PC. Nejake jsem nasel na
internetu, ale protoze jeste na zacatku devadesatych let jsem mel
moznost s
jednou interni kartou pracovat, tak se radsi zeptam. Tenkrat me to
vubec neuchvatilo. Jednak to bylo desne pomale a ani sw nebezel
zrovna nejlepe. Treba se uz lecos zmenilo a da se s tim delat
spousta dalsich veci. Jde mi v podstate o sledovani prubehu tak do
25Mhz a vlastne spise o digitalni data. Pokud si to bude umet ty
prubehy pamatovat bude to super. Potreboval bych s tim take merit
frekvenci, stridu apod. (proc to porad odecitat ze stinitka..)
Pouziva tedy nekdo z ctihodnych konferujicich tento hw? Mohl by se
se mnou podelit o sve skusenosti? Nechci technicke specifikace. Ty
si mohu precist na webu, spise mi jde o zkusenosti z provozu.

Dekuji za odpoved.

Martin Sanek