OT: Proti Vsem :-))) ( OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook))

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Květen 1 17:38:14 CEST 2005

Hihihi

    já si také myslím že se všichni nedohodneme.

    Já tu poznámku docela přehlída, páč o tom že jsem "nestandartní"
slyším docela často a naučila jsem se to ignorovat ...

    No nic, já se češtinu nenaučím asi nikdy pořádně, ale snad je mi
trošku rozumět ;-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

MK wrote:

>Kde me predevsim vytocila ta zavorka o "standardnim jedinci"
>
>Zrejmne jsem jediny, komu prisla uchylna a tak trochu zavanejici
>kolonkovanim na zaklade "vhodne zvolenych pravidel".
>
>Takze se domlouvejte na cem chcete, je to Vas problem
>a osobne na nej z vysoka ..... A jak je o mne obecne znamo,
>nazory druhych na mou malickost mi jsou volne jak pracovni
>sobota, sorry nedele :-))))))))
>
>S pozdravem
>MK
>
>PS: Stejne se nedomluvite, to tahle seslost neumi :-))))))

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 1.5.2005 17:38:21