OT: Ptakopysk (pravopis + test)

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Květen 1 16:25:03 CEST 2005

Zdravím,

    a to já zase ano a ještě raději. Proč ?

1. má náročné povolání a MUSÍ se nějak odreagovat, jinak vyhoří a bude
dělat chyby,

2. na sále je vždy umytej a sterilně oblečenej,

3. pokud je na sále, musí mít packy v pořádku, jinak si nezaoperuje,

4. pokud je motorkář, je to pošuk a s těma je sranda. Pro pacienta není
nic horšího než přijet na sál a vidět ustarané tváře peronálu. To je
depka úplně hrozná. Ale když se na vás anesteziologova sestra (nebo
ještě lépe hezký sanitář  ;-)  ) usměje, nebo řekne něco hezkého či
vtipného, hnedka je člověku příjemněji a lépe se usíná. Vím o čem mluvím.

5. každej je nějak ujetej :-D

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Rt wrote:

>Tedy od chirurga, ktery ma - trebas jen na dovolene - dlouhe mastne
>vlasy (hygiena) a jezdi na motorce (moznost urazu rukou) bych se asi
>operovat nenechal...

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 1.5.2005 16:25:14